A Blender(2)

Itt a folytatás a blenderről, ahogy ígértem. Csak a legalapvetőbb dolgokat írom le, hogy senkit se zavarjak össze (ugyebár less is more:-)), meg amúgy is, mindjárt beér a vonatom. Tehát, a két legalapvetőbb dolog, az 1. a navigálás a 3D-s térben, illetve 2. az objektumok hozzáadása/módosítása.
1. (egy gombos egér használatát feltételezve, bocs)
zoom: ctrl-alt-egérgomb-huzigálás
rotate: alt-egérgomb-huzigálás
pan: shift-alt-egérgombhuzigálás
aktuális ablak full képernyőre nagyítása: ctrl-felfelenyíl, vissza ugyanígy
2. elemek hozzáadása a space lenyomása után értelemszerű, módosításuk:
kijelölés: alma-klikk
drag: g
scale: s
rotate: r
Az egérgombot nem kell lenyomni!
Még megemlíteném az edit/object módot, előbbi esetén külön kijelölhetjük-módosíthatjuk az ojjektum pontjait, utóbbi esetben a kijelölés-módosítás az teljes testre vonatkozik, a kettő között a tab billentyűvel lehet váltani.

Illusztrációnak itt egy kezdemény egy hegyvidékről, amit most kezdtem el, és a kalüdóni völgy nevet adtam neki, itt fog lakni az ő vad őse, ha elkészül egy szép napon...