Van a belsőségen egy cikk arról, hogy milyen pazarlás nagy autót tartani, és hogy milyen fasza kocsi a régi Panda:

http://belsoseg.blog.hu/2008/02/01/autonania_panda

Minden szavával egyetértek. Már akartam is egy bejegyzést írni arról, hogy az emberek nagy autókat vesznek, nagy csomagtérrel, csak azért, hogy amikor évente egyszer-kétszer nyaralni mennek, ill. amikor évente egyszer-kétszer hurcolkodni kell, beférjen minden. Cserébe többe kerül az autó, és vagy nem megy a kellőképp (mert a nagy kasznihoz nem volt pénz nagy motorra), vagy sokat fogyaszt (mert nagy a motorja), nehéz vele parkolni, jobban kell félteni (mert drága volt). És az idő nagy részében zömmel egy-két ember utazik benne.

Akkor már sokkal értelmesebb megvenni egy kis fapados jószágot, olcsón. Mivel kicsi, ezért könnyű, így gyenge motorral is jól megy (az én Fiatom 730 kg-jára 55 LE jut), keveset fogyaszt, fürge, fordulékony, nagyon jó vezetni. Ha sok cuccot kell vinni, lehajtom a hátsó ülést, ha még többet, ott a tetőcsomagtartó. És újonnan került 1.5 millió Ft-ba. Ha lesznek gyerekeink, akkor Pandánk lesz tetőboxszal, amit csak akkor rakunk fel, ha mindannyian megyünk valahova, amúgy meg élvezzük a kisautó előnyeit.

(A belsőség cikkéhez még annyit hozzáfűznék, hogy az egyik legjobb használtautó-vétel szerintem is a régi Panda, de nem annyira régi, mint a cikkben szereplő. A régi szériát 2003-ig gyártották, a végén már ugyanazt a modern motort tették bele, mint ami a Seicentomban van. Ebből egy 4x4 ideális vétel :-)

Még a végére belinkelem a Miki kollegám által készített GDL-Pandát: